Hayatım boyunca süren yazma isteğimin, hiçbir zaman bir düzen içerisinde ilerlemeyen ve her seferinde de; başarısızlıkla sonuçlanan günlük tutma çabalarımın sanal alemdeki yansıması...

Bildiğim en doğru yerden başladım yazmaya, kendimden.

17 Temmuz 2014 Perşembe

Çeyiz Alışverişimden Notlar: Madam Coco Çılgınlığı

Nişanlım askerden izne geldi-gitti derken yine blogumda bir "yokluk" söz konusu olmuştu.Bildiğin; yoktum yani ortalarda.

Derken; tek kelimeyle "kusursuz" olarak nitelendirmekle mükellef olduğum dolu dolu geçen bir haftadan sonra, kendimi dipsiz bir kuyuya düşmüş, hatta boşlukta sallanıyor gibi hissediyorum.Bedenimi sürükleyerek işe, bedenimi bir daha sürükleyerek eve gidiyor, zamanın hızlı geçmesinden başka bir dilekte bulunmuyorken bir anda çeyizime kafayı takmış durumda buldum kendimi.Sanırım bu "kusursuz" bir haftadan sonra, kafamı meşgul etme arayışımın ve evlenmeme tahminen son bir yılımın kalmış olmasının da etkisini es geçmek olmaz.

Belki televizyonda falan görmüşsünüzdür; Madam Coco tüm havlularda %50 + %50 indirim yaptı.Yani 20 liralık bir şey, oldu sana 5 lira..Bir de çarşaf takımlarını unutmamak lazım tabi..Çift kişilikler 107 liradan 30 liraya, tek kişilikler ise 64 liradan 20 liraya düşmüş; ARA Kİ BULASIN! Bir tane olsun çarşaf takımı bırakmamış kokoriler! Sinir oluyorum bu insanlara; adabınızla alın nan! Bu insanlara indirim yapmaya gör, ihtiyacı olsun olmasın; kaliteyi biraz ucuza ver de izle şenliği...Öyle bir kin ve nefretle doldum ki çarşaf takımı kalmadığını görünce; içimdeki o hayal kırıklığı, kızgınlık ve kırgınlığı anlatmam mümkün değil :( Sanırım yavaştan kafayı sıyırmak üzereyim..Bir tek çarşaf takımı dahi alamamış olabilirim belki ama; ben de sizlere havlu bırakmadım! Mağazadaki winter motifli serileri tam takım olarak almışlığımın üzerine, el havlusu,mutfak havlusu, banyo havlusu ne bulduysam kucakladım:)

Sakinleştiğimde; 625 liralık bir alışveriş yaptığımı fark ettim ama işin güzel yanı keyifle kasada 250 kağıt bırakıp eve yollanmak oldu.Zekice yapılmış bir hamle ile; evimde havlu namına ihtiyacım olabilecek aklınıza ne geliyorsa insanlık namına gittim fazla fazla aldım.Bir tek bay-bayan bornoz takımım kaldı; "Neden, onlar havlu değil mi?" diyen varsa toz olsun! Ben de öyle düşündüm ama fazla heveslenmeyin:) Neyse şimdi konu dağılmasın nasılsa onlar da hallolur, Allah büyük..Otobüsü metrosu derken, taşıması biraz çetrefilli oldu ama, değdi mi değdi.Yine de çarşaf takımları içimde ukde kaldı mı kaldı.Bundandır ki; bir hayli hoşnut, bir hayli de hayal kırıklığına uğramış şekilde bir kez daha bedenimi sürükleyerek eve doğru yola koyuldum.

Can havliyle torba taşıma çabamı gören metrodaki sevimli bir bayan; "Maşallah, zor işler..Düğün yakın galiba.." diyerek tebessüm etti, metrodan indi.Ses etmedim; "Ne yakını, daha rahat bir senesi var.." demek gelmedi içimden, memnun oldum sanırım, sadece tebessüm etmekle yetindim.

Hafta sonu plan programımda yine çeyizim namına çabalamak var:) Her şeyimi bir bir çıkartıp bir defter tutmaya başlayacağım ki; neyim var neyim yok, varsa kaç tane bileyim..Böylelikle çeyizimde, ne eksiğim olur, ne de 4 tane fön makinesi:) Aldık aldık bazen; unuttuk gitti..Bir açıp görmek, bir liste hazırlamak, bir de güzel güzel yerleştirmekte fayda var.

Şaka bir yana kokorilere kızgın değilim; çarşafları bitirmiş olabilirler belki ama payıma düşen alışverişi sayarsak, ben de en az onlar kadar suçluyum, kokoriyim!

EVET, BEN DE BİR KOKORİYİM!

BiR DeLiNiN Pembe DefteRİ

7 yorum:

  1. Güle güle kullanın:) özelllikle de havlularından ben çok mennun kalmıştım.Alınmış alınmıştır!:)

    YanıtlaSil
  2. Ahahaaa kadın milleti nerede ucuzluk var orada... İnsan bir düşünür evlenecekleri de yau... Olsun daha bir sene varmış bir daha ki indirimi kaçırma;) İyi günlerde kullanmak nasip olsun.... Tez zamanda kavuşun.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Madame Coco.. ♥ Annem her reklam çıktığında " baaaak indirim var, buralara yakın biryerde magazası yok mu bunların? " dediğinde kahroluyorum. Benimde düğünüme İnşaallah, 1 sene kadar var ama toplamaya başladım. Ve Madam' ın magazası yakın sehirlerde yok.. İnternetten alalım diyorum " olmaaaaazz başka yerden bakarız madem " diyor.. Ayy çıldiriciğimm :)) Listeyi bizlerle de paylaş olmaz mı kuzum, fikir edinelim, varı yoğu toplarız daha zamanımız varr :))

    Sevgileeeerrrr ♥

    YanıtlaSil
  4. Persephone, aynen ben de bu yüzden bu kadar bozuk atıyorum ya:) sizin var iyi kötü, gençlerin önünü açın artık demi ama:))

    Cam Misket; listeleri neyim var neyim yok paylaşıcam, nerden ne aldım kaça aldım, nerde ne indirim var paylaşıcam..Umarım birilerinin işine yarar:) onun dışında sana da hazırlıklarında kolaylıklar dilerim canım.

    Sevgili Deniz Tanju; alınmış alınmıştır! Benim de demek istediğim buydu vallahi; süpersin :))

    YanıtlaSil
  5. insan alışveriş yapınca çabuk evlencem sanıyo asdf (: Bende o lanet ruh haline girmiştim. Ay bari sen fark yarat da çabucaaaaaaaak evlen emi!

    YanıtlaSil
  6. Ha ha hiç şaşırmadım aslında hemen bitmelerine :D
    Güle-güle kullan aldıklarını iyi etmişsin bırakmamakla bir şey :))
    Kusura bakma şu sıralar pek vakit bulamadım yazılarına yorum yapmaya ama kesinlikle okuyorum! :)
    Geri dönmene de sevindim canım :)

    YanıtlaSil
  7. Evet reklamlarda görmüştüm,şahane indirim (:
    Ama erken bana ya,okiycam ben dahaa :D

    YanıtlaSil

♥♥♥ dahiyane fikrini paylaş ve görevi son ütücüye devret ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...